Пошуковий запит: (<.>A=Замлинська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Замлинська О. В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку ліфтового обладнання України, Росії та Білорусії [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 1. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_1_15
|
2. |
Замлинська О. В. Маркетингова стратегія інтеграції як умова модернізації ліфтового господарства [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Бізнес Інформ. - 2013. - № 4. - С. 405-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_4_78
|
3. |
Окландер М. Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
|
4. |
Замлинська О. Стан та перспективи розвитку підприємств ліфтобудування [Електронний ресурс] / О. Замлинська // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(1). - С. 108-112 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(1)__22
|
5. |
Замлинська О. Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Замлинська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_20
|
6. |
Замлинський В. А. Посилення економічної безпеки України в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / В. А. Замлинський, О. В. Замлинська // Бізнес-навігатор. - 2014. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2014_1_11
|
7. |
Замлинська О. В. Концепція створення ліфтового кластеру як форма реалізації маркетингової стратегії зростання [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 2. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_2_5
|
8. |
Замлинський В. А. Формування маркетингової стратегії підприємств продовольчої сфери [Електронний ресурс] / В. А. Замлинський, О. В. Замлинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(5). - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(5)__21
|
9. |
Замлинська О. В. Розвиток суб’єктів аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська, В. А. Замлинський // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_25
|
10. |
Замлинський В. А. Реалізація економічної безпеки в умовах залучення венчурних інвестицій у підприємства продовольчої сфери [Електронний ресурс] / В. А. Замлинський, О. В. Замлинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(1). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18(1)__31
|
11. |
Замлинська О. В. Маркетингові дослідження як інструмент вибору стратегічного напряму розвитку промислових підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Економічний форум. - 2015. - № 4. - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_4_40
|
12. |
Замлинська О. В. Професійна компетентність - показник ефективної діяльності директора сільської школи [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_21
|
13. |
Замлинська О. В. Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 4. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_4_22
|
14. |
Макєєв О. О. Концептуальні засади проєктного підходу до впровадження інновацій на аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / О. О. Макєєв, С. В. Руденко, О. В. Замлинська, Р. Р. Крисоватий // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2021. - Т. 6, № 3. - С. 317-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_3_45
|
15. |
Бездушна Ю. С. Роль звітності та статистики в капіталізації активів підприємств та національного багатства [Електронний ресурс] / Ю. С. Бездушна, В. А. Замлинський, О. В. Замлинська, А. Ю. Щуровська // Innovation and Sustainability. - 2022. - Iss. 3. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innsus_2022_3_14
|
16. |
Шабатура Т. С. Цифрові аспекти стратегічного управління як інструменту підвищення економічної ефективності діяльності компанії [Електронний ресурс] / Т. С. Шабатура, О. В. Замлинська, С. В. Осик, Г. О. Селезньова // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. - 2023. - № 3. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2023_3_13
|